Polityka zwrotów i dostaw

WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW

Zamówienia naszych produktów dostarczamy za pośrednictwem DPD, inPost, Poczta Polska, UPS, UBER. Zamówienia złożone do godziny 20.00 są realizowane następnego dnia roboczego, za wyjątkiem produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie.
Koszt dostawy kurierskiej – płatność online (DPD, inPost, Poczta Polska, UPS, ) – 16 zł
Koszt dostawy do Paczkomatu (płatność online) – 15 zł
Zamówienia powyżej 149 zł dostarczamy na terenie Polski za darmo.

ZWROTY TOWARÓW

Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: “art. 27, 28, 29, 31, 37 i 38 ustawy o prawach konsumenta). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sklepu.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres naszej firmy – Immunoklinika 81-553 Gdynia Wrocławska 32/01 81-473 Gdynia. Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.
Zwroty należy wysyłać na adres naszej firmy – Immunoklinika 81-553 Gdynia Wrocławska 32/01 oraz poniformować nas o reklamacji na adres email: biuro@immunoklinika.pl