biorezonans gdynia
BIOREZONANS

Co to jest biorezonans?

Biorezonans gdynia

Technologia medyczna stale się rozwija, pojawiają się nowe metody leczenia i diagnozowania. Jednym z ciekawszych zagadnień, które przyciąga uwagę zarówno pacjentów, jak i specjalistów, jest biorezonans. Czym więc jest ta metoda, i w jaki sposób może pomóc poprawić nasze zdrowie?

Historia terapii biorezonansowej

Początki zagadnienia terapii biorezonansowej sięgają nawet XIX wieku. Właśnie wtedy (1897 rok)  rosyjski uczony N. Viedensky oficjalnie prowadził pierwsze doświadczenia rytmicznego elektronicznego oddziaływania na żywe układy organizmu. Odkrył, że przy odpowiedniej częstotliwości można „drażnić” poszczególne komórki.

Następnie na początku XX wieku Aleksander Gurwicz udowodnił, że „każdy organizm wielokomórkowy emituje pole elektromagnetyczne”.

Doktor Raymond Riffe,  rozwijał ideę terapii biorezonansowej stosując generator fal elektromagnetycznych u swoich pacjentów w ostatniej fazie nowotworu. Jego geniusz jest powszechnie znany – stworzył on mikroskop, dzięki któremy stał się pierwszym człowiekiem, który ujrzał komórkę wirusa. Następnie opracował częstotliwości sprzyjające zdrowieniu w różnych jednostkach chorobowych.

To wszystko może brzmieć bardzo skomplikowanie dla laika, który nie jest obeznany w tym temacie, a jeśli dołączymy do tego zdezorientowanie spowodowane chorobą, złym samopoczuciem i zmęczeniem, tworzy nam się tak zwana mieszanka wybuchowa. Jak więc krótko wyjasnić działanie terapii biorezonansowej?

Wyobraźmy sobie, że każdy ustrój, czy to komórka wirusowa, bakteryjna, grzybicza itd., składa się z połączonych ze sobą baniek. Każda z tych baniek wypełniona jest toksyczną substancją, która może zatruwać nasz organizm, a w konsekwencji powodować chorobę i złe samopoczucie.

I tutaj wkracza terapia biorezonansem – aby pozbyć się szkodliwych ustrojów z organizmu, należy je zniszczyć – fale elektromagnetyczne w odpowiedniej częstotliwości będą oddziaływać na te nasze bańki jak igła – spowodują, że każda bańka (komórka) pęknie, a wszystkie toksyny uwolnią się i trafią do krwioobiegu. Następuje wtedy z reguły gwałtowne pogorszenie stanu zdrowia – i nic dziwnego, skoro właśnie „rozbiliśmy bank” z toksycznymi substancjami. Należy wtedy, pod ścisłą kontrolą specjalisty, zadbać o odpowiednie nawodnienie oraz pozbycie się toksyn z organizmu. Jak to zrobić? Na to pytanie może odpowiedzieć tylko osoba z dużym doświadczeniem, znająca się nie tylko na fizjologii i anatomii człowieka, ale także na metodach detoksykacji organizmu. Dlatego tak ważne jest, aby od samego początku leczenia trafić do takiej osoby jak Anna Gromyko, która z powodzeniem prowadzi pacjentów ku lepszemu samopoczuciu.

Kiedy biorezonans może okazać się pomocny?

Diagnoza i Terapia Chorób  Odkleszczowych

Biorezonans może być stosowany do diagnozowania różnych schorzeń. Po zidentyfikowaniu nieprawidłowości, terapia biorezonansem może być dostosowana do konkretnych potrzeb pacjenta. Anna Gromyko, założycielka Immunokliniki, specjalizuje się w wykrywaniu i dietoterapii następujących chorób: boreliozy i innych chorób odkleszczowych, RZS (reumatoidalne zapalenie stawów) oraz bezpłodności.

Znalezienie przyczyny bezpłodności

Badanie biorezonansem może pomóc w znalezieniu przyczyny bezpłodności. Zazwyczaj szuka się jej w nieprawidłowym balansie hormonalnym, natomiast biorezonans może wykryć bakterię lub inny drobnoustrój, który nam szkodzi, a w konsekwencji przyczynia się do bezpłodności.

Wsparcie Odchudzania i Detoksykacja

Niektóre podejścia biorezonansu sugerują, że ta metoda może wspierać proces odchudzania poprzez regulację metabolizmu.

Choć biorezonans może wydawać się tajemniczą dziedziną medycyny, coraz więcej osób znajduje w niej wsparcie dla swojego zdrowia. Warto jednak pamiętać, że skuteczność tej metody może się różnić. Zanim zdecydujemy się na terapię biorezonansem, zawsze warto skonsultować się z lekarzem i uzyskać pełne informacje na temat swojego zdrowia.

Przed pierwszym badaniem prosimy o wypełnienie ankiety pacjenta.

Koszt pierwszej wizyty: 400 pln

Koszt wizyty kontrolnej: 300 pln